Προφίλ Ελλήνων Παιχτών: ΠΑΝΟΣ ΠΑΠΑΔΟΠΟΥΛΟΣ

1. Πες μας λίγα πράγματα για σένα (Από που είσαι, που μένεις, ηλικία, occupation, πόσο καιρό παίζεις magic, με ποιους τεστάρεις)

Ειμαι ο Πανος 18 χρονων, μενω Nεα Σμυρνη και απο φετος ειμαι και επισημα φοιτητης στο τμημα Διοικησης Επιχειρησεων στην ΑΣΟΕΕ, παιζω MAGIC οσο και αν ακουγεται παραξενο απο το Τempest Βlock οπου και επαιζα με τον αδερφο μου και ενα φιλο μας.... αρχισα να παιζω σε πio competitive επιπεδο εδω και 3 χρονια περιπου.... γενικοτερα δεν μπορω να πω οτι μεχρι τωρα τεσταρα με καποιον παραμονο λιγο στο workstation αλλα τωρα εχω αρχισει να το ψαχνω λιγο παραπανω. Αυτη την περιοδο τεσταρω με τον skilled παικτη το Μαριο.


2. Επιτεύγματα στο παρελθόν, όσον αφορά το Magic?

Δεν εχω κατι ιδιαιτερο παρα μονο κατι 8αδες σε GPT και PTQ με καλυτερο ενα GPT Firenze final οπου εχασα 2-1 απο τον Καπριτσιο στο Παγκρατι... κατα τα αλλα το παλευω.... στο GP της Αθηνας δεν ειχα παιξει λογω σχολικων υποχρεωσεων (εγραφα διαγωνισμα στο φροντ).


3. Πως σου φαίνεται η Shards στα Limited formats? Ποιο shard προτιμάς να ντραφτάρεις? Αγαπημένη common, uncommon και rare?

Γενικοτερα η shards μου αρεσει παρα πολυ στο limited και πιστευω οτι ειναι και αρκετα ευχαριστη... .αγαπημενο shard of course ειναι το naya χωρις συζυτηση.... οσον αφορα common Deft Duelist (και ας μην ειναι naya),u ncommon naya charm και rare εννοειται Δρακοblaze (Flameblast Dragon).


4. Στο Standard ποιο ντεκ προτιμάς και γιατί?

Να σου πω την αληθεια κανενα....δειχνω μια ιδιαιτερη αγαπη στις νεραιδουλες αλλα αυτες ειναι κλασσικη αξια... bitterblossom απλα τελος η καλυτερη καρτα του Τ2....


5. Όσον αφορά το Extended, Tezzerator ή Elves? Γιατί?

Πιστευω μεταξυ των δυο χαλαρα tezzerator γιατι την παλευει με ολα τα deck του Format ενω αντιστοιχα τα elves δεν εχουν ελπιδα εναντια σε κατι zoo decks τα οποια απλα τα περνουν μεσα.... Γενικοτερα εγω θα ελεγα και παλι faeries ειναι πολυ δυνατο Deck ακομα και για extended και πιστευω οτι μπορει να κερδισει και elves και tezzerator στο main χωρις ιδιαιτερη δυσκολια....

----------------------------------------

No comments: