Προφίλ Ελλήνων Παιχτών: ΒΑΣΙΛΗΣ ΧΡΟΝΟΠΟΥΛΟΣ

1. Πες μας λίγα πράγματα για σένα (Από που είσαι, που μένεις, ηλικία, occupation, πόσο καιρό παίζεις magic, με ποιους τεστάρεις)

Γεννήθηκα και έκτοτε κατοικώ μόνιμα στην Παλλήνη Αττικής. Είμαι 21 χρονών, σπουδάζω στη Νομική στην Αθήνα και ξεκίνησα να παίζω magic απ'όταν βγήκε η torment. Τεστάρω με όποιον βρώ και πολλές φορές στο magicworkstation.

2. Επιτεύγματα στο παρελθόν, όσον αφορά το Magic?

Χμμ... εεεε... κάποτε τα είχα με την πιο όμορφη της τάξης μου (για μια μέρα), μια άλλη φορά βγήκα πρώτος στο πρωτάθλημα σκάκι στην κατασκήνωση, πριν 5-6 χρόνια που είχα πάει διακοπές στην Ανδρο... εεε όσον αφορά το magic ρώτησες ε? :Ρ ...ναι έχω κερδίσει κάτι fnm και κατι prerelease!! μετράει?? χαχαχααχ
ενταξει σοβαρά τώρα δεν έχω καταφέρει κάτι ιδιαίτερο εκτός από καμιά 10ριά top8 σε GPT/PTQ όπου πάντα χάνω ημιτελικό άμα προκρίνονται οι 2 πρώτοι και τελικό άμα προκρίνεται μόνο ο πρώτος :S. Ή άτυχος είμαι ή noob (μάλλον το δεύτερο) αλλά ο εγωισμός μου δεν θέλει να το παραδεχτεί!! χαχαχα


3. Πως σου φαίνεται το νέο set στα Limited formats? Ποια common θα θελες να χεις τετράδα σε Shards of Alara Sealed? Βομβα που εύχεσαι να ανοίξεις σε draft/sealed?

Στα limited formats μαρέσει πολύ το νέο set για το λόγο ότι μπορείς να φτιάξεις 5χρωμα deck!!! το αγαπημένο μου common είναι το UB που δίνει -3/-0 και -0/-3 σε 2 τέρατα (σ.σ.: Agony Warp) και η βόμβα που θα ήθελα να ανοίξω είναι το άσπρο enchantment που καταστρεφει τα πάντα εκτός artifacts και lands (σ.σ.: Scourglass).


4. Ποια κάρτα της νέας έκδοσης πιστεύεις ότι θα χει το μεγαλύτερο impact στο νεο Standard?

Δεν βρίσκω κάποια κάρτα που να είναι Powerhouse, αλλά μερικές που έχουν potential είναι οι Hell's Thunder, Stoic Angel, Goblin Assault.

----------------------------------------------

3 comments:

Anonymous said...

Κάνεις profile και στους παίκτες του WOW?

Anonymous said...

ou re tora pou tha kerdisw to GP PARIS na dw ti tha les meta:P
xaxaxaxaax

Cronman said...

a re kerata karafwth kai na mpaina top8 ti kraksimo pou tha trwges meta..!!