Προφίλ Ελλήνων Παιχτών: ΠΕΤΡΟΣ ΑΠΟΤΣΟΣ

1. Πες μας λίγα πράγματα για σένα (Από που είσαι, που μένεις, ηλικία, occupation, πόσο καιρό παίζεις magic, σε ποιο team ανήκεις)

Με λένε Πέτρο Απότσο και είμαι καλά!! Ουπς, αυτό από αλλού είναι.... Είμαι από τη Θεσσαλονίκη, όπου γεννήθηκα και έχω ζήσει μέχρι τώρα. Είμαι 28 ετών, τοπογράφος μηχανικός στο επάγγελμα και εργαζόμενος ως ελεύθερος επαγγελματίας. Παίζω magic από το πρώτο sealed deck display που έφερε η Κάισσα Θεσσαλονίκης (κάπου στο 1994 αν δεν κάνω λάθος), αλλά με ένα μεγάλο κενό, λόγω σπουδών, αλλαγής ενδιαφερόντων κλπ. Ασχολούμαι με το competitive Magic από το 2004 (Kamigawa block). Για testing χρησιμοποιούσα (λόγω πρόσφατης παπ...ιας των WotC) το Magic Online, όπου ανήκω στο clan "Small Talk Big Play". Στο clan αυτό ανήκουν αρκετοι pros και πρωταθλητές εθνικών πρωταθλημάτων και οι γνώμες τους ήταν υπερπολύτιμες. Έπειτα από τις πρόσφατες αλλαγές στο MODO έχω χαθεί κάπως μαζί τους και παίζω στα FNM της Κάισσας Καλαμαριάς, λίγο testing με το Χάρη Γιαρχό και τον Αλέξη Μπακόπουλο, και αρκετό casual play με την παρέα του αδερφού μου.


2. Προηγούμενα επιτεύγματα? Συμμετοχές σε GP ή PT?

Κανένα σπουδαίο επίτευγμα πέρα από μερικές 8άδες σε GPT kai PTQ. Φυσικά και ήμουν στο GP Athens όπως και στο GP Amsterdam, άλλα τα οικονομικά μου δε μου έχουν επιτρέψει να συμμετάσχω σε περισσότερα διεθνή τουρνουά.

3. Ποιες οι σκέψεις σου για το Standard μετά την κυκλοφορία της Shadowmoor? Ποια κάρτα της νέας έκδοσης πιστεύεις ότι θα έχει το μεγαλύτερο impact στο Type2?

Ελπίζω να γίνει λίγο πιο ποικίλο, καθώς έχει "βαλτώσει" τελευταία σε λίγα αξιόμαχα decks. Η Shadowmoor προσφέρεται για νέους δρόμους, πχ land destruction, mono B control και τη δική μου επιλογή, Big Mana Gx, με τη βοήθεια του Devoted Druid. Σε αντίθεση με τη γνώμη πολλών, δε νομίζω ότι θα αλλάξει πολλά πράγματα στο σκηνικό ο Vexing Shusher, αλλά θα ποντάρω σε ένα "outsider" που πιστέυω ότι θα δώσει αφορμή για νέες στρατηγικές και με τον τρόπο του θα επηρεάσει το standard metagame, το Deus of Calamity. Ζήτω το Giant Growth!!!


4. Ποιες οι προτιμήσεις σου στο LLM Draft? Αγαπημένη common? Βομβα που πάντα εύχεσαι να ανοίξεις?

Δεν έχω ιδιαίτερες προτιμήσεις και προσπαθώ να παίζω με ό,τι βρίσκω στα πακετάκια που μου έρχονται. Θεωρώ ότι τα merfolk είναι αρκετά ισχυρά (και πλέον όχι και τόσο overdrafted) και οι warriors (που είναι όμως overdrafted). Δεν υπάρχει περίπτωση να πασάρω nameless inversion ή mirror entity, για να απαντήσω και στις δύο τελευταίες ερωτήσεις.


5. Βόμβα που εύχεσαι να ανοίξεις σε Shadowmoor Sealed? Ποια common ελπίζεις να την έχεις τριάδα?

Αυτή είναι αρκετά πιο δύσκολη ερώτηση. Από την εμπειρία μου ο Godhead of Awe παίρνει παιχνίδια μόνος του και πάντα είναι καλό σημάδι για να παίξει κανείς άσπρο - μπλε, ακόμα κι αν οι υπόλοιπες κάρτες είναι πιο μέτριες. Γενικά όμως θεωρώ ότι όπως και στα τελευταία 2-3 sealed formats, είναι λίγες οι πιθανότητες να μην ανοίξει κάποιος "βόμβες", αφού η κατανομή της ποιότητας των rares είναι αρκετά εύλογη. Έτσι ανεβαίνει και ο παράγοντας ικανότητας του παίχτη στο deckbuilding και ως πειστίριο παραθέτω το πρώτο sealed της season, στις Βρυξέλλες. Από commons, τα υβριδικά enchantments είναι πολύ ισχυρά, αλλά πρέπει να υπάρχει και κατάλληλο pool σε creatures που να δικαιολογεί τη χρήση τους. Η common όμως που πάντα κάνει τη διαφορά στο sealed είναι το scarblade ritual, που είναι φτηνό card advantage με ελάχιστο drawback και κόστος.

No comments: